eCommerce Unleashed

SZKOLENIA by MAVEN
Szkolenie
eCOMMERCE UNLEASHED
Dla kogo jest to szkolenie?

Dla Osób Indywidualnych

Które chcą wystartować z własnym e-biznesem lub już to zrobiły i chcą dowiedzieć się jak go ukierunkować.

Właścicieli i Managerów

Którzy chcą nauczyć się zwiększania sprzedaży oraz chcą wprowadzić nowe działania marketingowe w ecommerce.

Dla firm małych i dużych

Chcących nauczyć się uruchamiania i prowadzenia sklepu online lub chcą poszerzyć kanał sprzedaży o internet.

O NAS


MAVEN CONSULTING
to wiedza, doświadczenie i umiejętności. Wspieramy naszych klientów w biznesie. Zapewniamy pełną obsługę e-marketingową, pomagamy ich markom zdobywać uznanie i wyprzedzać konkurencję!

O SZKOLENIU
POZNAJ KORZYŚCI PŁYNĄCE Z INWESTYCJI W WIEDZE
SZKOLENIE


eCommerce Unleashed

Jesteśmy ekspertami i praktykami w branży E-Commerce i Marketingu. Dostarczamy najwyższej jakości Certyfikowane Szkolenia stacjonarne poparte wieloletnim doświadczeniem i najwyższej jakości praktyczną wiedzą.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?​


Podczas szkolenia uczestnicy poznają różne metody promocji firmy i jej produktów, usług w sieci. Dowiedzą się jakie korzyści jakie obecność w Internecie oraz dowiedzą się jakich błędów uniknąć, aby prowadzone działania przyniosły sukces. Nauczą się rozwijać i budować e-biznes od podstaw, począwszy od wyboru niszy i oprogramowania poprzez kreacje produktów aż po opcje promocji celem zwiększenia sprzedaży.

Poznają techniki promowania firmy za pomocą zarówno płatnych form reklamy jak i narzędzi bezpłatnych. Dowiedzą się jak stawiać pierwsze kroki w e-commerce.

PLAN SZKOLENIA
DOPASUJEMY GO DO TWOICH MOŻLIWOŚCI I OCZEKIWAŃ
MODUŁ 1
MODUŁ 1
Wprowadzenie w świat eCommerce
  • Czym jest e-commerce. Podstawowe informacje i pojęcia
  • Niezbędne narzędzia wykorzystywane w eCommerce
MODUŁ 2
MODUŁ 2
Przygotowanie strategii i planowanie rozwoju
  • Tworzenie marki sklepu
  • Przeprowadzanie researchu w celu znalezienia odpowiedniej niszy
  • Wybór odpowiedniej branży i produktów
  • Wyszukiwanie przewag konkurencyjnych
  • Ważne aspekty przy zakładaniu firmy dla sklepu online
  • Wyszukiwanie odpowiedniego dostawcy produktów do Twojego sklepu
  • Ustalanie warunków współpracy z dostawcą produktów
MODUŁ 3
MODUŁ 3
Wybór oprogramowania sklepu ecommerce
  • Przegląd i porównanie dostępnych rozwiązań na rynku
  • Najważniejsze kryteria podczas wyboru oprogramowania
  • Podsumowanie kosztów oprogramowania sklepu
MODUŁ 4
MODUŁ 4
Omówienie struktury strony sklepu ONLINE
  • Profesjonalny wygląd sklepu – jak go zaprojektować
  • UX/UI strony sklepu internetowego
  • Zaprojektowanie optymalnego procesu składania zamówienia sklepie online
  • Mobile Commerce – rosnący trend na rynku
MODUŁ 5
MODUŁ 5
Jak opracować produkty do sprzedaży w sklepie
  • Jak tworzyć tytuły i opisy, które sprzedają
  • Zdjęcia produktu które sprzedają – jak zrobić profesjonalne zdjęcia
  • Video produktu - czy warto stosować?
MODUŁ 6
MODUŁ 6
Przygotowanie sklepu pod SEO
  • Różnice między pozycjonowaniem SEO a optymalizacją
  • Content Marketing dla sklepu online
  • Przygotowanie struktury kategorii i tekstów pod SEO
  • Outsourcing SEO - wybór odpowiedniej firmy
MODUŁ 7
MODUŁ 7
LOGISTYKA W ECOMMERCE
  • Omówienie modeli sprzedaży
  • Czym jest dropshipping i jak działa?
  • Jakie formy dostawy i płatności powinien posiadać sklep?
  • Jak negocjować warunki umowy z kurierami i bramkami płatności?
  • Jak efektywnie obsługiwać i realizować wysyłkę zamówień
MODUŁ 8
MODUŁ 8
EFEKTYWNY Marketing dla ECOMMERCE
  • Omówienie podstaw marketingu internetowego.
  • Lejki sprzedażowe - czym są i jak działają?
  • Facebook Ads - jak zwiększyć sprzedaż dzięki Social Media
  • E-Mail Marketing - jak budować baze maili i wysyłać newsletter
  • Google Merchant - sprzedawaj swoje produkty w najpopularniejszej wyszukiwarce
  • Wskaźniki KPI - analiza skuteczności działań i sprzedaży
MODUŁ 9
MODUŁ 9
KANAŁY SPRZEDAŻY ONLINE
  • Porównywarki cen - napędzanie sprzedaży
  • Marketplace - jak działają i jak je wykorzystać
  • Allegro i Allegro ADs - czyli sposób na zwiększenie sprzedaży
  • Platformy Afiliacyjne
MODUŁ 10
MODUŁ 10
JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ W SKLEPIE ONLINE?
  • Up-selling i Cross-Selling - czyli sposób na zwiększenie sprzedaży
  • Unique Selling Proposition - jak działa i czym jest ?
  • Zwiększanie wartości koszyka zakupowego
  • Co wpływa na decyzje klienta o zakupie?
MODUŁ 11
MODUŁ 11
Customer Care na najwyższym poziomie
  • Obsługa Klienta - pamiętaj, że klient nie lubi czekać
  • Wybierz odpowiednie formy kontaktu dla swojego sklepu
  • Jak rozmawiać z klientem?
  • Zadbaj o pozytywne opinie to one budują sprzedaż
MODUŁ 12
MODUŁ 12
Finanse i analiza sprzedaży
  • Przychód, Zysk - czym są i jak je obliczać
  • Najważniejsze informacje dotyczące dokumentów sprzedaży
  • Zarządzanie stanami magazynowymi i zatowarowaniem
  • Cashflow - zadbaj o pozytywny przepływ finansów w eCommerce
MODUŁ 13
MODUŁ 13
Zagadnienia Prawne w ECOMMERCE
  • Najważniejszy dokument - Regulamin Sklepu
  • Polityka Prywatności (RODO)- co powinna zawierać
  • Zasady Zwrotów i Reklamacji
MAVEN CONSULTING
Najczęściej zadawane pytania dla Konsultacji i Szkoleń eCommerce

Konsultacje odbywają się w trybie jeden na jeden, bądź z dodatkowymi osobami ze strony klienta. Dzięki temu klient ma 100% wyłączności w danym czasie. Dzięki czemu jest w stanie uzyskać precyzyjny feedback na temat prowadzonych przez siebie działań.

Konsultacje są zaprojektowane głównie dla kadry zajmującej się eCommerce i Marketingiem oraz o właścicieli firm. To oni bowiem odpowiadają za kształt planowanej strategii oraz za jej końcowy efekt.

Staramy się dostosować do potrzeb klientów, dlatego naszą usługę można zamówić poprzez:

  • e-mail
  • telefon
  • formularz kontaktowy
  • Facebook Messenger
  • LinkedIn InMail

Szkolenia mogą się odbywać na terenie całej Polski.
O ich terminach informujemy na Facebooku lub na naszej stronie. Informację taką również otrzymasz w newsletterze, a zatem zapisz się do niego, żeby być na bieżąco.
Szkolenia zamknięte organizujemy zgodnie z ustaleniami zawartymi z klientem.

Tak, większość oferowanych szkoleń możemy przeprowadzić dla jednej osoby. Przybierają one wówczas formę konsultacji i często są skierowane do firm, które są niewielkie.

Tak, jak najbardziej prowadzimy również konsultacje online.
Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli ustalić termin, tematykę oraz kanał komunikacji (Facebook, Messenger, Skype). W przypadku takich konsultacji płatność pobieramy z góry (na podstawie faktury VAT). Dopiero, kiedy dokonasz opłaty, połączymy się online.