
Dla Osób Indywidualnych
Które chcą wystartować z własnym e-biznesem lub już to zrobiły i chcą dowiedzieć się jak go ukierunkować.

Właścicieli i Managerów
Którzy chcą nauczyć się zwiększania sprzedaży oraz chcą wprowadzić nowe działania marketingowe w ecommerce.

Dla firm małych i dużych
Chcących nauczyć się uruchamiania i prowadzenia sklepu online lub chcą poszerzyć kanał sprzedaży o internet.
MAVEN CONSULTING to wiedza, doświadczenie i umiejętności. Wspieramy naszych klientów w biznesie. Zapewniamy pełną obsługę e-marketingową, pomagamy ich markom zdobywać uznanie i wyprzedzać konkurencję!
eCommerce Unleashed
Jesteśmy ekspertami i praktykami w branży E-Commerce i Marketingu. Dostarczamy najwyższej jakości Certyfikowane Szkolenia stacjonarne poparte wieloletnim doświadczeniem i najwyższej jakości praktyczną wiedzą.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają różne metody promocji firmy i jej produktów, usług w sieci. Dowiedzą się jakie korzyści jakie obecność w Internecie oraz dowiedzą się jakich błędów uniknąć, aby prowadzone działania przyniosły sukces. Nauczą się rozwijać i budować e-biznes od podstaw, począwszy od wyboru niszy i oprogramowania poprzez kreacje produktów aż po opcje promocji celem zwiększenia sprzedaży.
Poznają techniki promowania firmy za pomocą zarówno płatnych form reklamy jak i narzędzi bezpłatnych. Dowiedzą się jak stawiać pierwsze kroki w e-commerce.
- Czym jest e-commerce. Podstawowe informacje i pojęcia
- Niezbędne narzędzia wykorzystywane w eCommerce
- Tworzenie marki sklepu
- Przeprowadzanie researchu w celu znalezienia odpowiedniej niszy
- Wybór odpowiedniej branży i produktów
- Wyszukiwanie przewag konkurencyjnych
- Ważne aspekty przy zakładaniu firmy dla sklepu online
- Wyszukiwanie odpowiedniego dostawcy produktów do Twojego sklepu
- Ustalanie warunków współpracy z dostawcą produktów
- Przegląd i porównanie dostępnych rozwiązań na rynku
- Najważniejsze kryteria podczas wyboru oprogramowania
- Podsumowanie kosztów oprogramowania sklepu
- Profesjonalny wygląd sklepu – jak go zaprojektować
- UX/UI strony sklepu internetowego
- Zaprojektowanie optymalnego procesu składania zamówienia sklepie online
- Mobile Commerce – rosnący trend na rynku
- Jak tworzyć tytuły i opisy, które sprzedają
- Zdjęcia produktu które sprzedają – jak zrobić profesjonalne zdjęcia
- Video produktu - czy warto stosować?
- Różnice między pozycjonowaniem SEO a optymalizacją
- Content Marketing dla sklepu online
- Przygotowanie struktury kategorii i tekstów pod SEO
- Outsourcing SEO - wybór odpowiedniej firmy
- Omówienie modeli sprzedaży
- Czym jest dropshipping i jak działa?
- Jakie formy dostawy i płatności powinien posiadać sklep?
- Jak negocjować warunki umowy z kurierami i bramkami płatności?
- Jak efektywnie obsługiwać i realizować wysyłkę zamówień
- Omówienie podstaw marketingu internetowego.
- Lejki sprzedażowe - czym są i jak działają?
- Facebook Ads - jak zwiększyć sprzedaż dzięki Social Media
- E-Mail Marketing - jak budować baze maili i wysyłać newsletter
- Google Merchant - sprzedawaj swoje produkty w najpopularniejszej wyszukiwarce
- Wskaźniki KPI - analiza skuteczności działań i sprzedaży
- Porównywarki cen - napędzanie sprzedaży
- Marketplace - jak działają i jak je wykorzystać
- Allegro i Allegro ADs - czyli sposób na zwiększenie sprzedaży
- Platformy Afiliacyjne
- Up-selling i Cross-Selling - czyli sposób na zwiększenie sprzedaży
- Unique Selling Proposition - jak działa i czym jest ?
- Zwiększanie wartości koszyka zakupowego
- Co wpływa na decyzje klienta o zakupie?
- Obsługa Klienta - pamiętaj, że klient nie lubi czekać
- Wybierz odpowiednie formy kontaktu dla swojego sklepu
- Jak rozmawiać z klientem?
- Zadbaj o pozytywne opinie to one budują sprzedaż
- Przychód, Zysk - czym są i jak je obliczać
- Najważniejsze informacje dotyczące dokumentów sprzedaży
- Zarządzanie stanami magazynowymi i zatowarowaniem
- Cashflow - zadbaj o pozytywny przepływ finansów w eCommerce
- Najważniejszy dokument - Regulamin Sklepu
- Polityka Prywatności (RODO)- co powinna zawierać
- Zasady Zwrotów i Reklamacji
Konsultacje odbywają się w trybie jeden na jeden, bądź z dodatkowymi osobami ze strony klienta. Dzięki temu klient ma 100% wyłączności w danym czasie. Dzięki czemu jest w stanie uzyskać precyzyjny feedback na temat prowadzonych przez siebie działań.
Konsultacje są zaprojektowane głównie dla kadry zajmującej się eCommerce i Marketingiem oraz o właścicieli firm. To oni bowiem odpowiadają za kształt planowanej strategii oraz za jej końcowy efekt.
Staramy się dostosować do potrzeb klientów, dlatego naszą usługę można zamówić poprzez:
- telefon
- formularz kontaktowy
- Facebook Messenger
- LinkedIn InMail
Szkolenia mogą się odbywać na terenie całej Polski.
O ich terminach informujemy na Facebooku lub na naszej stronie. Informację taką również otrzymasz w newsletterze, a zatem zapisz się do niego, żeby być na bieżąco.
Szkolenia zamknięte organizujemy zgodnie z ustaleniami zawartymi z klientem.
Tak, większość oferowanych szkoleń możemy przeprowadzić dla jednej osoby. Przybierają one wówczas formę konsultacji i często są skierowane do firm, które są niewielkie.
Tak, jak najbardziej prowadzimy również konsultacje online.
Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli ustalić termin, tematykę oraz kanał komunikacji (Facebook, Messenger, Skype). W przypadku takich konsultacji płatność pobieramy z góry (na podstawie faktury VAT). Dopiero, kiedy dokonasz opłaty, połączymy się online.